duminică, 20 iulie 2014

Secretul ultimului biberon


Multa vreme am crezut ca putem renunta complet la biberon abia atunci cand bebe se satura inainte sa se "termine" laptele. Poate la unele mamici mai norocoase functioneaza asa dar la noi nu :). Secretul nostru este altul si anume: "cum il convingi pe bebe sa continue cu suptul astfel incat laptele sa vina din nou". Tare greu a fost pana m-am convins de asta si am descoperit-o, din intamplare, intr-o seara cand Roinitza era un pic agitat. Incercand sa-l linistesc plimbandu-l, am continuat sa il alaptez sperand ca va mai manca ceva. Nu numai ca a continuat fara sa mai "comenteze", dar s-a si saturat si a adormit. Minunea se intamplase si acum sarbatorim o saptamana si un pic de alaptare exclusiva sperand sa o tinem tot asa pana la 6 luni!
Nu inteleg de ce nu am gasit informatia asta nicaieri pana acum, e asa de simplu. De-as fi stiut asta de la inceput, multe biberoane as fi ratat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu