sâmbătă, 19 iulie 2014

Bucuria de a dormi impreuna


Nu am planuit de la inceput sa dorm cu Roinitza, mi se parea periculos si bunicii chiar ne rugasera sa nu facem asta. Dar, intrebandu-mi prietenele ce ar face diferit acum in privinta patutului de bebe, am primit o idee minunata: sa iau un patut cu o latura detasabila care lipit de patul nostru devine o extensie a patului. Astfel, fiecare din noi poate avea spatiul lui dar in acelasi timp putem dormi impreuna fara vreun pericol. Pe vremea aia nu stiam ca asta se numeste co-sleeping si este unul din principiile filozofiei de "Attachment parenting".

Cu patutul de la Mesterel a fost dragoste la primul browsing :), nu am vazut patutul in realitate inainte sa il comandam dar am stiut mereu ca este ceea ce ne dorim. Am ales bine si ne-a deschis drumul unei experiente extraordinare cu multe dimineti zambaretze. Desi de doua luni nu am dormit mai mult de doua ore continuu pentru ca el mananca de 4 ori pe noapte, desi in cele doua ore de somn micul Roinitza de multe ori se foieste sau isi suge pumnisorii lui mici ca sa imi spuna ca ii e foame, desi ne trezim in jur de 6:30 AM fara ceas, nu as renunta niciodata la noptile noastre impreuna in favoarea somnului. Sa vad zambetul lui atunci cand deschid ochii dimineata este cel mai frumos lucru din lume :)...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu