sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Lista de cumparaturi: inainte si dupa


In ultimele luni de sarcina a venit vremea sa ne pregatim cuibul pentru Roinitza. Am agregat mai multe liste de cumparaturi de pe net, de la prieteni, de la bunici si am facut o lista pe care o credeam perfecta. Am si organizat-o pe faze ca doar nu degeaba experimentam Agile la servici. Cu experienta de acum pot spune ca nu avea nici un sens impartirea asta pe faze :), de unele lucruri am avut nevoie chiar din prima zi, de altele n-am avut nevoie niciodata iar unele nici macar nu erau pe lista si s-au dovedit a fi foarte importante.

Ce mi s-a parut inutil:
- Saltea de infasat - am folosit-o dar puteam la fel de bine sa il schimb direct pe pat. Acum ma intreb ce sa fac cu ea :).
- Lenjerie de pat care sa includa pilota si perna - nu am folosit niciodata pilota si perna si nici nu le vom folosi prea curand.
- Protectie impermeabila pentru saltea - am avut dar nu ne-a ajutat in vreun fel.
- Lampa de veghe - ne-am descurcat foarte bine cu o veioza pusa intr-un colt al camerei.
- Ulei masaj - cum bine zicea pediatrul lui Roinitza nu se face masaj cu ulei dupa baie pentru ca arata ca un pui la rotisor.
- Incalzitor biberoane - WTF :), nu stiu la ce s-ar folosi asa ceva.
- Suzete - am cumparat dar nu le-am folosit.

Lista pe care as face-o acum:
- Pampers
- Hainute - body-uri cu maneca lunga si scurta, salopete, caciulita
- Paturici
- Detergent bebe - folosim "Friendly organic"
- Patut - desi acum e doar depozit de hainutze si jucarii, in primele 3 luni a fost util. Probabil il vom folosi iar cand Roinitza va incepe sa se ridice. Avem http://www.mesterel.eu/cumpara/patut-alb-bebe-junior-3790034.
- Lenjerie de patut - dar fara pilota si perna
- Wrap/sling
- Carucior - folosim Peg Perego Switch Easy Drive si tot pe asta l-am cumpara.
- Scoica - este in set cu caruciorul. Am avut noroc ca am primit sistemul ISOFIX cadou atunci cand am cumparat caruciorul. A fost f.f.f util.
- Cadita
- Termometru baie
- Prosop baie
- Gel baie - folosim Bioderma si Weleda.
- Crema pt iritatii fund - am folosit Sanosan, Weleda si Mustela dar cel mai bine ne-am inteles cu Weleda.
- Crema de corp bebe - folosim A-Derma Exomega.
- Termometru de corp
- Baneocin
- Fiole ser fiziologic
- Comprese sterile bucati mici - am incercat mai multe tipuri dar cele mai bune au fost compresele sterile moi de la Medicomp.
- Betisoare urechi bebe
- Pompa san - desi de vreo 4 luni nu am mai folosit-o deloc, la inceput a fost utila. Nu am cumparat, am imprumutat-o de la o prietena.
- Sterilizator - e util pentru sterilizarea pompei. Il folosim si acum in diversificare ca sa sterilizam linguritele.
- Biberoane - ma gandeam sa le scot din lista dar ar putea fi utile pentru laptele muls.
- Aspirator de gura pentru muci
- Batista bebelusului
- Forfecuta de unghii
- Cantar electronic - nu merita cumparat, am imprumutat de la o prietena.
- Baby monitor - l-am cumparat tarziu, nici macar nu era pe lista initiala. Mi se parea fitza, cum sa nu-l aud eu pe bebe cand plange intr-un apartament de doua camere. Apoi mi-am dat seama ca ma poate ajuta sa intervin inainte ca el sa inceapa sa planga si am devenit fan.

Spor la cumparaturi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu