vineri, 14 noiembrie 2014

BMW-ul baby wearing-ului


Probabil stiti deja ca tati este fan infocat BMW. De o luna il inteleg :), dupa cateva minute de plimbare cu Manduca i-am trimis un SMS: "Manduca = BMW-ul baby wearing-ului". Si imediat altul: "Manduca + Roinitza = Love" si altul "Manduca + Roinitza = Sooomn".
Acum o luna planuiam o perioada de studiu a SSC-urilor si mai multe vizite la prieteni si showroom-uri ca sa incercam Manduca, Boba, Luna, Bumbo. Voiam sa aleg SSC-ul cu durata de viata cea mai mare pentru ca Roinitza creste repede si pretul era destul de mare. Universul insa avea alte planuri pentru noi :). Dupa o seara cu finii nostri, ne-am ales cu o Manduca. Nu o mai foloseau de ceva vreme asa ca am imprumutat-o ca sa vedem cum este si a fost dragoste/somn la prima purtare.
E minunata:
- Distribuie greutatea foarte bine si cele 9 kg ale lui Roinitza nu se mai simt asa rau. In ultima vreme umarul meu suferea destul de tare dupa o jumatate de ora de plimbare in sling.
- O pot monta imediat si nu mai trebuie sa fac toate reglajele slingului sau wrap tai-ului.
- Se regleaza foarte usor si il putem purta amandoi.
- Nu stiu ce m-as face fara ea acum cand a venit frigul si cam 90% din plimbarile noastre sunt cu Manduca pentru ca Roinitza se agita foarte tare cand incerc sa il imbrac gros. Ne-am luat protectie de iarna si deocamdata e ok pentru toamna asta, nu stiu daca o sa faca fata la iarna dar mai vedem.
Inca nu am gasit cea mai buna varianta de imbracat pentru mine, mai ales cand o sa vina frigul extrem. Deocamdata merg cu geaca descheiata si cu o esarfa la gat. Mai experimentam si revenim cu concluziile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu