duminică, 16 noiembrie 2014

AM timp


Inainte de Roinitza, nu aveam niciodata timp. Eram mereu pe fuga intre doua meetinguri. Meetinguri dimineata de acasa inainte de servici, meetinguri toata ziua la birou, meetinguri seara de acasa. Cateodata meetinguri si in weekend. Mi-am propus ca pentru Roinitza sa am mereu timp, sa fiu la dispozitia lui 100% dar am ramas iar fara timp pentru mine. Pana cand am citit o idee geniala intr-un articol: https://medium.com/life-hacks-for-business/12-lessons-of-waking-up-at-4-30-a-m-for-21-days-90d1053c3634.
Asa am inceput sa ma trezesc si eu la 5:30 AM si AM timp. Pot sa fac o gramada de lucruri pana se trezeste Roinitza: citesc, lucrez la un site, gatesc, etc. Deja functionez asa de o luna de zile si ceasul meu biologic s-a obisnuit cu ritmul asta. Binenteles ca ma culc mai devreme si tare imi place asta :).

2 comentarii:

  1. Eu ma bucur ca ai timp, da' nu-mi dau seama cum se aplica ideea asta geniala daca bebelusul se trezeste la 5 el (in cel mai bun caz). Eu de mult ma culcam la 10 ori inainte oricum, dar la 4 dimineata chiar nu functionez (uneori si la 5 cand incepeam ziua abia reuseam sa ma tin pe picioare). Asa ca mhm, o fi solutie in unele situatii, dar cu siguranta nu e solutie la problema timpului limitat, ci mai degraba la o posibila cauza a plangerii cu pricina. Si acum mi se mai intampla sa-mi spuna lumea "cum de ai timp sa faci x si y" si deci da, in sensul asta am timp. Dar eu vad si stiu cat timp am avut odata si cat mai am acum asa ca nu, de fapt n-am timp, pardon. E ok, eu am ales sa nu mai fie timpul meu al meu, nu e aia problema, dar nici n-am sa incep acum sa sustin ca am timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil exista alte solutii pentru un bebelus matinal:), eu am avut noroc pentru ca Andrei de cateva luni a inceput sa se trezeasca in jur 8:30 si in ~3 ore multe se pot face:).

    RăspundețiȘtergere