miercuri, 22 aprilie 2015

Primul tort

Primul lui tort este si primul meu tort. Marketing requirement-ul a fost unul singur si parea simplu: "sa poata fi mancat de Roinitza". Analiza a fost tare complicata, lista de limitari crestea si crestea pe masura ce ma gandeam la ingrediente:
- fara zahar
- sa il poate mesteca fara risc de inec
- fara alimente pe care nu le-am introdus pana acum gen carob (pudra de roscove), scortisoara, curmale, miere, nuci, vanilie, fructe noi (lista s-a redus si mai mult aici pentru ca pana acum i-am dat doar mar, para, pruna, banana si avocado).
- fara ulei/unt preparat termic - am ales sa nu pun deloc
- cat mai putina preparare pe foc, ideal ar fi raw
- fara praf de copt
- fara hartie de copt
- fara branza de vaci ca nu-i place
- fara biscuiti - cei facuti de mine ies prea tari si din magazin nu am incredere sa iau
- sa-l pregatesc cand doarme pentru ca nu mai are rabdare sa stea in scaunul de masa si se ridica in picioare
- fara avocado pentru ca ma aveam unul singur moale si ii era pofta si lui tati de un guacamole:) iar cei de la magazin ieri erau prea tari
- sa fie bio
- sa reziste fara frigider pana la 9:04, ora magica :)
- sa fie perfect :)

Odata designul facut, implementarea a fost simpla. M-am trezit la 5 dimineata si am facut patru clatite mici din faina ecologica de secara, foarte putin lapte si un galbenus de ou pe care le-am preparat fara ulei. Intre ele am pus un strat de banana pasata la blender, un strat de banana taiata felii si un strat de mar copt.

Tananam.....produsul finit:



Si parerea QA-ului:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu