miercuri, 7 ianuarie 2015

Saptamana fara zahar

Pentru ca anul asta ne-am propus sa traim sanatos si sa avem mai multa grija de noi, saptamana asta va fi "Saptamana fara zahar". Doar la propriu pentru ca viata noastra este mult mai dulce acum :).
In viata de dinainte de Roinitza mancam foarte putin zahar, aveam in general o abatere pe saptamana si aproape niciodata ciocolata. Puteam sta cu o ciocolata in casa luni de zile si nu ma atingeam de ea. Daca trebuia sa aleg o inghetata, niciodata nu as fi ales inghetata de ciocolata. Insa, sarcina a adus cu ea o cerere mare mare de ciocolata, cu cat mai neagra cu atat mai bine :). Recordul a fost de 85% cacao. Yummy!!! Banuiesc ca are legatura cu faptul ca am renuntat la cafea in timpul sarcinii si acum mai beau ocazional.
Acum am o abatere sau chiar mai multe pe zi si singurul caruia trebuie sa ii multumesc pentru faptul ca nu m-am ingrasat ingrozitor deja este alaptatul. Nu beau sucuri dar ciocolata sau alte dulciuri sunt mult prea frecvente in meniul meu. Asa ca am pus punct. Am mai trecut prin asta in trecut, nu trebuie decat vointa si de asta nu duc lipsa. Planul este sa incep cu o saptamana si apoi sa extind perioada. As vrea ca pana cand Roinitza devine constient de ce mananca sa nu mai avem zahar/dulciuri in casa. Cum as putea sa ii spun lui ca zaharul nu e bun dar eu sa mananc in continuare? :)

Mai multe despre cat de nociv este zaharul: http://alexcreste.blogspot.ro/2012/07/zaharul.html

So, regulile sunt:
1. Nici un pic de zahar/miere, nici macar in ceai/cafea.
2. Pot manca fructe proaspete dar nu frute uscate.
3. Nu mananc in oras astfel incat sa pot controla ingredientele. Bine, in general nu mananc in oras:) asa ca nu e foarte grea regula asta.
4. Sa verific ingredientele alimentelor pe care le mananc astfel incat sa nu fie zahar ascuns.

Au trecut trei zile si am rezistat:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu