joi, 4 septembrie 2014

Trebuie


O mamica: "Stii ca trebuie sa ii dai glicerina in gura?"
Eu: "Am auzit dar nu-i dau"
[Peste 1 minut cand Roinitza isi sugea pumnul]
Aceeasi mamica: "Trebuie sa ii dai suzeta!"
Eu: "Nici asta nu vreau sa ii dau"
[Peste cateva ore cand Roinitza isi sugea pumnul din nou...de data asta chiar ii era foame]
Aceeasi mamica: "Chiar ar trebui sa ii dai suzeta!"
Eu: "....."

De ce "trebuie"? De ce i-as da medicamente aiurea cand nu e nevoie de ele? De ce i-as da glicerina cand bebe nu are nici o problema si este alb in gura doar de la laptele pe care il bea?
De ce i-as da suzeta ca sa stea linistit si sa ma lase pe mine in pace? Inteleg ca se dezvata mai usor de suzeta decat de deget, dar nu mi se pare ca Roinitza isi suge degetele mai mult decat copiii din jurul lui care primesc suzeta.

NU trebuie! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu